Friday 28 October 2011

minah petanque

assalamualaikum .

hye peeps ! aku nak cerita aktiviti harian aku kat sekolah  . setiap hari aku ngan kawan2 akan ke gelanggang petanque untuk main petanque puas2 . datang sekolah tadi cikgu bukak lagi sekali cerita "RAYA TAK JADI"hurrgghhh ! (cikgu , crita ni kan dah bukak semalam .so tak payah lah nak tengok berkali-kali ) .

lepas habis cerita tu , cikgu bukak lak crita "BINI-BINIKU GANGSTER" . what the hell? saya hampior setiap hari tengok cerita tu kat rumah sampai naik bosan cikgu . >,<"
MEMBOSANKAN ....

lepas rehat , kawan aku mintak kebenaran cikgu untuk main petanque .cikguuuuuu baggiiiiiiiii . yesss !huh !sampai ke balik aku main . huhu . 

k lha , nak sambung online pecebuk (facebook) 
jangan lupa add saya di facebook ya , :)
shyraimyours@yahoo.com
kbai . ^^