Sunday 8 January 2012

biodata saya ;)

hye ? assalamualaikummmmmm . 
awak apa khabar ? saya bvaik jeee . HAHAHHAHAHAHA . 
today , aku nak share something pasal diri aku . rajin bacalah biodata aku ni  ;)

nama : nur shahira binti ab dullah (act , nama bapak aku AB nya jarak .tapi kalau kat sekolah aku rapatkan jee . apedehal ;))
umur : 16 already . (kalau ikut tahun dah 16 . hakikatnya belum 16 punn ;0)
tempat lahir : atas katil HOSPITAL BESAR MELAKA . (saya bangga jadi anak melaka ;))
tarikh lahir : 11 ogos 1996 (jangan lupa bagi hadiah aeee ! hehehe . peace !)
hobi :photoshot , kumpul shawl ;) 
cita - cita : nak jadi cikgu lahhhh :')
makanan kesukaan :makan lah apa apa ajee . asalkan makanan halal . yess ! thats true ;)
minuman kesukaan :jus strawberry ;) . yummmmmmyyy . sedapp bro -.-
bilangan ahli keluarga :6 orang . 
bilangan adik beradik : 4 orang . aku anak ke tiga . semua lelaki . aku sorang perempuan ;)
impian :aku harap aku dapat gapai cita cita aku ;)
motto hidup : smile always ! ;)