Friday 25 May 2012

hari yang membosankan :|

hai , assalamualaikum ;) 

hari ni 26 may 2012 pada jam 12:12 pm , aku nak menyatakan yang aku amatlah bosan . heeiihoooii , tak ada sesiapa ke nak msg ?k sampai hati kamuu -.- .
ibu ,ayah , abang2 semua takda kat rumah .pergi wedding kata kauuu .huh ? aku ?tinggal dengan adik lah apa lagi :| .kalau aku tak puasa , dah lama aku ikut -.-"

laparlaparlaparlaparlaparlaparlapar -.-
itulah yang hanya mampu aku ungkapkan pada waktu sekarang .lapar woooi ! kau apa tahu . aku tak sahur tau !
perut ni dah berkali-kali hantar miscall kat tekak kata lapar . gedebaboooommm ! tsk tsk tsk .
ibuuuuuuuu iraaaaa laaaaaapeeeeerrrrrr bangat niiiiiiii !
wahai masa , bergeraklah selaju mungkin pada hari ni  ;)

byebye , sambung tiduuur ZZzzZzzZzzZzZzZZzZzZZzZzzZzZzzZ