Tuesday 23 October 2012

perak ohh perak

assalamualaikum 
*better jawab ,nanti dosa :D *

today aku nak buat entry pasal perak .nak tahu kenapa ? sebab aku tak dapat pergi .act ,harini .lepas maghrib tadi ibu ,ayah and aiman iaitu adik aku yang tersangat manja gila babeng tu pergi KL .esok dalam lepas subuh macam tu diorang gerak ke perak .aku ?aku kena tinggal rumah nenek buat sementara waktu .

nak tahu tak kenapa sementara waktu ? sebab abang aku yang first tu balik .alaa yang nama dia amar aizat tulahhh .dia belajar kat UMP pahang .dia balik sebab cuti raya haji .sementara tunggu uncle aku pergi amik dia dekat melaka central ,aku kena lah duduk dekat rumah nenek .

at first ,merajuk jugaklah dengan ayah sebab aku kena tinggal .dah lah nak amik si keding aizat tuu ~ .bestfriend gua tuu ! ahahahahahahaha .last aku mintak ayah topup .hehehe .apa barang tauke topup kedekut topup dengan anak sendiri kannn ? haha .

maybe esok diorang balik around 5 p.m macam tu .jaga ayah kalau ayah balik lewat daripada tu okayyy . *muka comel * :p .save journey okay :D


last from me ,shyyra abd a.k.a nur shahira abdullah :)