Wednesday 16 January 2013

birthday part II

assalamualaikum wbt semuaaaaaaaaa *jerit*

hikhik .okay disebabkan pada petang yang mulia lagi indah ini rumah aku tidak berpenghuni ,i mean semua tiada dirumah disebabkan kerja dan sebagainya ,aku berpeluang untuk meng-update kan blog aku yang tercinta ni .ecewaaahh *muntah darah* yelaa ,kita sedar diri yang kita ni SPM candidate .daripada awak ,awak ,awak yang tak berapa nak sedar sangat tu :p hahahahaha *joking* .selain itu ,ecewaahh .macam nak buat karang KBBR le pulak rasanya .haha okay abaikan .untuk harini ,aku cuma dapat post gambar jee ,maybe .maybe......nak cerita panjang panjang ,baik aku pergi siapkan homework aku yang mengunung ala ala mini gunung kinabalu tuu .hikhik *gelak comel*



cooooooomeeeeeeeeelnyaaaaaa aku :P



muka jangan nak serious sangat lah time makan #candid



nyumm nyummm <3



apaa ?gaduh jomm ? LOL .



apa ?comel ?terima kasihhh :P



annoy kan ?diammmm ! :p



ingat comel lah tuu ?! puihhh :p



duckface at the first time ,huduuuhh betul !



MasyaAllah ,anak siapa lah ni :p


senyum itu indah .



zzz -.-'



teringat zaman muda muda dulu main auuw cak auww cak , hahahaha okay tak lawak -.-


okay ,mostly gambar aku semua annoying kan ?do i care ?biar jadi diri sendiri ,tak perlu jadi orang lain .
ini cara aku ,so its up to me okay :) anyway thanks for reading walaupun entry kali ni tak seberapa .banyak gambar daripada cerita ,act ,ni semua gambar time celebrate birthday aizat ....tapi korang perasan sesuatu tak ?aizat takda pun dalam gambar :p