Sunday 18 December 2011

rindu sk krubong :'(

assalamualaikum ,

hye ,aku nak story something ni . tadi aku online tetiba jumpa acc facebook guru kelas aku yang aku cari2 selama ni . huiiihhhhhhhh , 
time time tu lah nak ingatkan balik kenangan kat sekolah rendah dulu . best . tak sangka pulak aku dah besar , :')
nama cikgu aku tu encik iswan bin ismail lee giap beng . <= ayah dia org cina masuk islam . 
muka dia still tak berubah . macam dulu lagi . jap ehhhh ~

entah anugerah ape dia dapat pun aku tak tahu . tahniah sir !



dua dari kanan tu dia ,  



dialah cikgu paling cool . tengok gambar dia je . yang lain lain aku tak kenal . peace .


see that ? 



cam budak budak kannn ?




p/s : dah 3 tahun nak masuk 4 tahun dah tak jumpa . act , sekolah kerubong tu dekat je dengan rumah aku , just ramai cikgu batch 2008 / 6 ARIF dah pindah :'( 
acc facebook cikgu lain baru 2/3 org baru jumpa . yang lain , hammmpehh . :'(