Sunday 11 December 2011

saya sudah ada di melaka :)

assalamualaikum semua :)

aku sekarang dah ada kat melaka lepas 2 hari aku dengan family cousin aku iaitu emma pergi ke KL . 
best sangat . act , aku jarang ke KL sebab ayah aku tak suka jalan kat KL tu . jemm katanya . layankan ~  . haha . father to spend much money for me at the time . thanks a lot ayah . love you . haha , 

aku malas nak cerita aku round kat mana . sebab banyak sangat , antaranya , jalan TAR , gombak , sogo , alaaaaaaaaaaa banyak lagi lah . malas mau cerita kott . hehe . mau tahu jugak ? interview mari . hahaha . 
aku rasa nak borong je barang2 kat kL . tapi maybe tidak mencukupinye pun adooi . :'(

kat sogo ada handbag kesukaan aku . adushhhhh . harge nya tak mau tanya ? RM378 kott . tapi ada less . tapi less dia macam tak berguna . RM258 kott , lupalah . aku sedih betul . nasiblah ayah aku tak ikut . kalau tak dah lama duit dia aku kerjakan . haha . peace ayah . :) 

okeylah nak sambung rehat . penat dohhh . tataaa . :)