Thursday 20 December 2012

cerita aku ,apa kau kesah ?!

assalamualaikum ,hye 
sebagai seorang muslim ,tak salah kan kalau kita menjawab salam orang ? :)

okay aku taknak lah buat buat baik untuk jadi ustazah tipu tipu .aku tahu korang tak suka .korang bukan boleh tengok kan kalau orang cakap baik baik sikit , nanti cakap orang itu berlagak pandai lah , macam bagus lah ,apa lah .tapi bagi aku ,........ "ADA AKU KESAH ?!!! " kau tak suka kau punya pasal lah kan.siapa pulak paksa kau suruh baca ? kannnnnnnnnnnnnnnn ?

okay garang tak aku ? tengok tajuk pun dah tahu aku ni garang ala ala Kak Yong gituu kan .sorry lah kalau ayat kat atas tadi buat korang semakin menyampah dengan aku .korang kena faham jugak ,aku pun ada perasaan .takkan korang jee ada perasaan .aku manusia biasa weeei .bukan manusia luar biasa tauuu .
act , aku nak share lah sikit perasaan aku dekat sini . biasa kalau dekat TWITTER , aku share kat ask.fm dekat twitter .soo , one day , ada manusia paling seksi ni ask aku , dia cakap "shyyra , rumah shyyra dekat mana ? saya nak datang meminang joyy " . then aku reply lah soalan tu .aku cakap "stay melaka .joyy ?just call him aizat , joy nama family " lepastu dia mintak maaf semua kat aku .aku sebenarnya tak kesah mana pun .saja jee nak kenakan budak budak ask.fm .dalam pada aku layan layan soalan pasal aizat , tetiba ada seorang yang aku kenal tetiba dia TWEET : kecoh sgt kau ni ada adik bradik hot la,tweet famous la.apa lagi?   .
aku tak tahu apa motif dia tweet macam tu .aku tak tahu lah dia tweet untuk siapa .but , seriously aku terasa .siapa jee yang tak terasa ,sebab aku rasa masa tu aku tengah layan ask.fm and time tu semua nak tanya pasal aizat .aku pun , okay shyyra , chill .aku sabar . then , aku tweet macam biasa .aku tweet pasal aurat .tetiba dia bashing bashing .cakap ada orang berlagak pandai dalam bab agama .then dia kata orang ni pandai cakap jee ,tapi bukan bagus sangat .
 me :i was like......... whooaaa :O melampau dia ni . memang dah takda orang lain lagi kannn .memang tujuan kau tweet untuk aku kan .heyyy ! salah ke kalau kita saling ingat mengingatkan antara satu sama lain ? tak salah kan ? malah dapat pahala kot .

serious aku tak faham dengan perangai kau .kau jangan ingat aku tak kenal kau siapa .aku tersangat kenal kau ,kau tahu .start from taht day , bila aku online twitter jee , mesti dia online sekali .kau tahu tak , bila aku tengok jee kau online ,aku rasa nak BUASIR ! nak TERBERAK semua ada ! semua sebab kau .
time aku nampak dia tweet bashing bashing aku , terus aku tweet : selagi aku boleh sabar ,aku sabar .jangan sampai one day ,sabar aku hilang ,jangan tanya kenapa muka kau ,aku tampar .tak kira lah kau lelaki ke perempuan . that is not my problem to slap you .errr~

kalau nak ungkitkan pasal siapa follow siapa , aku rasa kau yang follow aku dulu .then baru aku followback .kau kalau tak suka aku menyemakkan TL kau ,buat apa kau follow aku kaa ?kau bila susah , orang yang kau tak berapa nak kenal pun kau rapat .bila kau senang , fuhhh~ bukan main lagi main blah macam tu jee . macam ni kawan ? ehh sorry .aku tak perlukan kawan yang macam ni okay , bila susah jee nak bersama .sorry to say lah kann. sumpah tak minat ! 

sebelum ni ,kau tweet apa sekalipun ,aku tak pernak nak bash , menyampuk or what ?! kau jee yang over .
sabar shyyra sabar . hmmm .sampai sini saja yang mampu aku ceritakan ,kalau ada apa apa lagi , i will post a new entry okay ? :)