Friday 23 November 2012

BBQ 4DELIMA :D

assalamualaikum .

harini aku nak buat entry pasal BBQ yang kitorang (4delima) buat di Pantai Puteri pada 12hb nov 2012. dah lama kan ? apa aku kesah ? hahah .act si nik a.k.a eyka tuh baru masukkan gambar gambar kitorang dalam group dekat facebook pagi ni .tahu lah gambar semua amik pakai camera dia .hurmm .huda pulak dia malas nak masukkan .dia nak tunggu aku online baru dia nak masukkan .myeeahhh . 

dekat sana macam macam game yang kitrang buat .game dalam running man pun kitorang main .best yook !
yang tak boleh blah aku macam ye ye ajee msg diorang malam sebelum 12hb tuh suruh diorang datang pukul 10-11 pagi .at last ,aku yang datang lambat .fyi ,nik tumpang aku .mana tak lambat .plan dengan nik nak amik dia pukul 10.30 pagi .nak tunggu si aizat siap dah 10.40 .sampai rumah nik pukul 10.50 .lepastu si aizat yang baik hati ni boleh pulak tertinggal laptaop dia .dia kata kak jue nak amik cerita RUNNING MAN .that's why kena bawak laptop .then , patah balik rumah amik laptop .*cedih*sampai rumah dah pukul 11 pagi .dah lah phone aku dengan nik tak henti henti budak budak class call lah msg lah .ada yang aku bukak tingkap ,campak handphone ni karang .hahaha .nasib baik aku ni baik .ehh ? hahahaha .

lepas amik laptop terus menuju ke rumah kak jue untuk amik kak jue pulak .si aizat dengan kak jue plan nak g tengok #istanbulakudatang .okay masa ni aku jealous sebab tak dapat tengok .but now , aku tak kesah .sebab aku dah tengok dah cerita tuu .okay lah ,aku malas nak pok pek pok pek lagi .korang mesti nak tengok gambar gambar kan ? okay kejapp .

tenterenggg !


kacak bergaya nik amik gambar sambil pegang kopi untuk game running man :D

dari kiri : dayah ,azzarul , tarmizi dan ammar .baju tengah basah basah pun ada hati amik gambar :P


gembira pulak si huda tengok gambar budak budak main bola tampar -.-


semangat kesukanan betul . -.-"


kami tahu kami comel :P hahahaha .

muka nik semangat ! hahhahaha


mata aku jling ,jangan kawan dengan aku :P


nampak macam ayam dalam masterchef tak ?? act ,ayam ni dah terjatuh dekat tanah .wehehehe


haziq ni ,aku tahulah kau dah rindu dekat tilam bilik kau .hahahaha

ammar , 


dayah dengan si azzarul ni bajet sweet pulak kan .padahal tangan si dayah bukan kena dekat pipi pun .-.-

dayah kalau main bola tampar ,kalau tak beraksi memang tak sah :P


muka monitor yang kalah dalam bola tampar , usop wheelchair .


seluar colour nak sama dengan si dayana ni -.-

masing masing muka nak mintak penumbuk ><


selipar tandas di Pantai Puteri .siap nak potong potong :3



 masa ni depan rumah kak jue .nak hantar dia balik .


                                                                            depan rumah pun boleh kannn .

jangan tanyalah kenapa aku takda kannn .sob sob .