Thursday 15 November 2012

cupcakes

assalamualaikum .
*jawab ,jangan tak jawab.allah marah*

memandangkan harini aku kebosanan teman mak aku plus tolong mak aku kemas sekolah dia .okay ,nampak tak kerajinan aku disitu ?hahahahahaha okay tak lawak pun .asal korang gelak ?*muka serius*

pukul 6.40 ibu dah kejut aku .untuk apa ?sembahyang lah .takkan nak ajak karaoke pulak pepagi buta tu.hahahaha .lepas jee sembahyang terus aku off lampu then sambung balik mimpi aku masa tidur tadi .hahaha .baru nak lelap mak aku dah bukak kitab leteran dia .rezeki tak masuk kalau tidur lepas subuh katanya .adesssss ! :( 

apa boleh buat ,mata dah tak tahan mengantuk .tidurlah apa lagi kannn .around pukul 8 camtu ibu kejut balik ,suruh bersiap pergi sekolah dia .nak tak nak ,bangun jelah .si aizat dengan aiman sedap aja diorang tidur *muka jealous* mata aku tutup jee sepanjang jalan ke toilet .nasib aku baik harini tak langgar dinding .hahaa.lepas siap siap pakai tudung bagai ,kau tahu mak aku suruh buat apa ?kemas rumah !!! errgghhh ! tension .orang dah siap lelawa ni dia suruh kemas rumah .sebagai anak yang solehah aku buat jelah kan .dah dapat satu pahala free !wehoooo !araound pukul 10 camtu baru bertolak g sekolah .nak tahu kenapa lambat? lambat sebab breakfast lah ,kemas rumah lah ,aku cirit birit lah ..oppsss ! heheh .

daripada aku mati kebosanan dekat sekolah ni baik aku update blog ,online twitter and facebook kann ? act, tujuan aku buat entry ni ialah nak tunjukkan cupcakes yang kami bua di rumah semalam .ehh ?semalam ke ?alah lantaklah kan .bukan korang tahu pun kan . hahaha 

msg dengan si huda membuatkan aku tak dapat nak tidur .sweet kan kami ? haha



master bag adalah untuk membuat design atas cupcakes 


then kita kena masukkan butter + telur+ dot dot dot .... ke dalam mesin pemutar kek panasonic ni . 

cupcakes sedang dibakar di dalam microwave . 


one more thing ! jangan lupa kotak .nanti kalau letak dalam fridge takda lah cupcakes kau bau ikan . :P

finally ! yang bawah tu agak sweet kann ?jealous ?kesah pulak kann .hahaha :P



sampai disini saja .kalau mahu order just Pm / Im / Dm me .
tataaaaa ,assalamualaikum :D