Thursday 1 November 2012

friendship never end

assalamualaikum
*sentum nampak gigi*

today aku nak cerita pasal apa yang terjadi sepanjang hari ini .eleh , cakap macam ada benda pelik pulak yang terjadi kannnn ?hahhahaha .okay tak lawak .

masa dekat sekolah tadi dah plan siap siap dengan nik a.k.a eyka and huda yang nak datang rumah huda buat kerja khusus akaun gila tuu . ada ke patut cikgu akaun suruh hantar esok semua dokumen dokumen tuu?ehhh mana aci .gua penat derr baru lepas exam *ala ala KL gangster* .okay sambung cerita . balik sekolah tadi si aizat amik .lepas hantar nik dengan damea a.k.a baby aku terus balik rumah .

around 2.45 p.m camtu sampai rumah .plan dengan nik nak gerak ke rumah huda pukul 3.30 . pap pup pap pup .sampai rumah around pukul 4 lebih camtu .sampai jee terus bukak fail akaun .huda tutup wifi .takut kitaorang terpengaruh dengan internet katanya .hahahhaha .ini lawak kannn ? tak lawak ?kau gelak sekarang *tunjuk penumbuk*

buat kerja khusus dengan pembetulan peperiksaan  .rajin tak ?rajin kannn ? hahhaha .dalam pada tengah buat kerja tuu ,tetiba aku terasa sangat nak buang air kecil .wahahaha .aku baru masuk toilet bilik huda ,dorang dah kacau kacau aku dengan bukak lock pintu toilet tu .alahaaaai .sensored . hahaha . lepas habis buat kerja sudah pasti huda pergi bukak wifi balik .hahaha .on twitter sekejap .masing masing main mention mention sesama sendiri .padahal duduk sebelah jee pun  :P

baru nak feeling feeling tweet pasal crush si aizat dah call .potong line betul .dia on the way nak amik aku dengan nik .adusshh .yelah yelah .dia letak phone jee ,terus kitaorang capai DSLR nik untuk tangkap gambar.itu memang sudah jadi rutin kitaorang kalau lepak .setiap kali lepak ,mesti bergambar :D


ini hasilnya ,








act , banyak lagi .tapi malas den nak masukkan :P