Thursday 8 November 2012

O.U.T.I.N.G

assalamualaikum 
*ready untuk goyang inul*

hahaaaaaiii .memandangkan harini aku bosan dan tak tahu nak buat apa kannnn ,baik aku berblogging .
act ,semalam aku keluar dengan dak abang iaitu si aizat abd a.k.a eijat abdullah .

macam biasalah kan ,bila balik sekolah dia amik aku .then dia plan secara mengejut untuk pergi JJ *terkejut ke?*  yang paling tak boleh blah dia ajak aku pergi JJ dengan aku yang berpakaian sukan sekolah .ehhh .what the fruit kannn ?aku taknak lagi orang pandang aku tanpa berkelip .nanti ada pulak guard dekat brands outlet pandang paysehh dekat aku .dah terkena dah .ingat aku keluar dengan pakwe lah tu .hahaha .tak baik buruk sangka pakcik oooi .

then ,bincang bincang balik .abang aku setuju untuk balik untuk aku mandi ,tukar baju dan makanggg .perut aku dah buat okestra dah time tuu .tuhan jee tahu betapa laparnya aku .uhaaaii .hahaha .dah siap mandi ,tukar baju dan makan kitaorang terus gerak ke JJ . aku plan nak beli baju , seluar and tudung untuk ahad ni .lastly dapat beli baju jee .sebab seluar dengan tudung yang ada tak menepati citarasa aku uhaaaii .kau hadoo ? hahaha .

anndddddddddd ni diaaaa kitaorang . 

celah stereng kereta pun boleh kata kaauuuu .hahaha -.-


aizat nak jadi si NUR FEETRI agaknya -,- hahaha 



ceeecooomeell tUCk IteWw ? -.-


senyum nampak gigi itu comel :D 


and last from me , shyyra abd ;D